Jakelo Jakelo
73
BLOG

Truskawki...

Jakelo Jakelo Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


https://m.youtube.com/watch?v=fEk8J-br0U8



Nie mam pamięci do detali, 

Ale pamiętam furtki skrzyp, 

A potem księżyc się zapalił 

i łypnął ku nam łypu-łyp. 


Ja miałam oczy nieprzytomne, 

Czułam gorący poszum krwi, 

Więcej nie pomnę, ale pomnę, 

Jak strasznie smakowały mi 


Truskawki w Milanowku, 

cukier jak snieg Kilimandzaro, 

wuj przez sen mruczal "Cztery karo," 

bo we snie w brydza gral 


Truskawki w Milanówku, 

Na widelczyku srebrnym drżące, 

O cichym zmierzchu sprzyjające 

Związkowi dusz i ciał. 


Truskawki w Milanówku, 

Na księżycowy promień złoty 

Ty nawlekałeś swe tęsknoty, image

A ja westchnienia me. 

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura