Jakelo Jakelo
79
BLOG

13 maja 2017r. - Kijów - san Salvador Sobral - muito obrigado, amigo

Jakelo Jakelo Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Se um dia alguém, perguntar por mim

Diz que vivi para te amar

Antes de ti, só existi

Cansado e sem nada para dar


Meu bem, ouve as minhas preces

Peço que regresses, que me voltes a querer

Eu sei, que não se ama sozinho

Talvez devagarinho, possas voltar a aprender


Meu bem, ouve as minhas preces

Peço que regresses, que me voltes a querer

Eu sei, que não se ama sozinho

Talvez devagarinho, possas voltar a aprender


Se o teu coração não quiser ceder

Não sentir paixão, não quiser sofrer

Sem fazer planos do que virá depois

O meu coração, pode amar pelos dois


Muito obrigado, amigo


imagePewnego dnia, gdy ktoś spyta o mnie

Powiedz, że żyłem by cię kochać

Przed tobą tylko egzystowałem 

Zmęczony i z niczym by ofiarować


Moja droga, wysłuchaj moich modlitw

Proszę byś wróciła, żebyś chciała mnie z powrotem

Wiem, że nie kocha się samemu

Może powoli będziesz mogła znowu się nauczyć


Moja droga, wysłuchaj moich modlitw

Proszę byś wróciła, żebyś chciała mnie z powrotem

Wiem, że nie kocha się samemu

Może powoli będziesz mogła znowu się nauczyć


Jeśli twoje serce nie będzie chciało zrezygnować,

Nie będzie czuć pasji, nie będzie chciało cierpieć

Bez czynienia planów o tym co nadejdzie

Moje serce może kimageochać za nas oboje




Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura