Jakelo Jakelo
205
BLOG

Gdzie byłem? Chleb dawali biały, kawę na śniadanie też...

Jakelo Jakelo Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Nie było mnie przez ponad miesiąc. Gdzie byłem? Trudno powiedzieć.... Doświadczyłem czegoś bardzo dziwnego jak w słynnym songu... Co prawda kawa była biała i chleb też ale reszta się zgadza... https://m.youtube.com/watch?v=vzE9iWRqy70 Jedzie pociąg, złe wagony, Do więzienia wiozą mnie. Świat ma tylko cztery strony, A w tym świecie nie ma mnie. Gdy swe oczy otworzyłem Wielki żal ogarnął mnie. Po policzkach łzy spłynęły, Zrozumiałem wtedy, że... Czarny chleb i czarna kawa, Opętani samotnością, Myślą swą szukają szczęścia, Które zwie się wolnością... Czarny czarny chleb i czarna kawa, Opętani samotnością, Myślą swą szukają szczęścia, Które zwie się wolnością... Młodsza siostra zapytała: "Mamo, gdzie braciszek mój?" Brat Twój w ciemnej celi siedzi! Odsiaduje wyrok swój. Czarny czarny chleb i czarna kawa, Opętani samotnością, Myślą swą szukają szczęścia, Które zwie się wolnością... /x2 Wtem do celi klawisz wpada, I zaczyna więźnia bić. Młody więzień na twarz pada, Serce mu przestaje bić. I nadejdzie chwila błoga Śmierć zabierze oddech mój, Moje ciało stąd wyniosą A pod celą będą znów Inny czarny chleb i czarna kawa, Opętani samotnością, Myślą swą szukają szczęścia, Które zwie się wolnością... Czarny chleb i czarna kawa, Opętani samotnością, Myślą swą szukają szczęścia, Które zwie się wolnością... Czarny czarny chleb i czarna kawa, Opętani samotnością, Myślą swą szukają szczęścia, Które zwie się wolnością....
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości