Jakelo Jakelo
135
BLOG

Listopadowy wykład prawniczy. PiS-owski projekt prawa lokalowego albo moja wojna

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 2
Listopadowy wykład prawniczy. PiS-owski projekt prawa lokalowego albo moja wojna z Kociubińskim. §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ W uzupełnieniu mojego poprzedniego wykładu prawniczego powrócę do lat, kiedy byłem młodszy o cztery lata i zapewne piękniejszy o te cztery lata. Otóż na początku 2012r. przeczytalem tekst "Wstąpienie w stosunek najmu a Konstytucja RP" opublikowany w moim kochanym czasopiśmie Palestra numer 1-2, ktorego autorem był Piotr Kociubiński. Autora dywagację zmierzały ku stwierdzeniu, że jakoby wstąpienie w stosunek najmu lokalu mieszkalnego było instytucją sprzeczną z Konstytucją RP, bo rzekomo gwałciło prawo własności. Tekst poruszył mnie do tego stopnia, że postanowiłem wypowiedzieć Kociubińskiemu wojnę. Podpiąłem się do pecetowej klawiatury i w tydzień wystukałem polemiczny tekst z "dziełem" Kociubińskiego... Zawsze łaskawa dla mnie redakcja Palestry mój tekst mailem otrzymała i w jesiennym numerze został opublikowany... jako "Polemika pro publico bono... Piotra Kociubińskiego prawdy tischnerowskie na temat wstąpienia w stosunek najmu" w jesiennym, wrześniowo-październikowym numerze tego najlepszego polskiego czasopisma prawniczego. W tekście wykazałem, że mój przeciwnik duby smalone prawi, a o instytucji wstąpienia w stosunek najmu nie ma najmniejszego pojęcia.... Analizując PiS-owski projekt psucia prawa lokalowego z przykrością stwierdzam, ze oparty jest on na dubach smalonych Kociubińskiego, niż na mojej polemice. W tym samym roku, przed Gwiazdką, na gościnnych wówczas dla mnie łamach dziennika "Rzeczpospolita Prawo co dnia" ukazał się moj test https://www.rp.pl/artykul/963129-Kedzierski--mieszkanie-komunalne-po-geju-tak--po-dziadziusiu-nie-.html - krótki komentarz do uchwały SN w sprawie III CZP 65/12. Tym razem wykazałem, że tym razem SN nie ma pojęcia czym i po co do polskiego prawa zobowiązującego jeszcze w latach dwudziestych XX. wprowadzono wstąpienie w stosunek najmu lokalu mieszkalnego. I raczyłem wyrazić swoje oburzenie że od wspolnego zamieszkiwania wnuka z babcią albo dziadziusiem SN łaskawszym okiem patrzy /choć temida ślepą ponoć jest/ na wspólne pomieszkiwanie dwóch homoseksualistów.
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka