Jakelo Jakelo
558
BLOG

Powiedz mi: jak to jest z tym TK?, bo ty po studiach prawniczych jesteś, co nie

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 22
http://wpolityce.pl/m/polityka/303762-pis-zamyka-sedziowskie-eldorado-w-tk-dluga-lista-przywilejow-z-ktorymi-prezes-rzeplinski-nie-chce-sie-pozegnac-jest-czego-bronic Pytają mnie znajomi w warzywniaku jak kupuję owoce i ogórki, bo jest sezon na nie, albo w piekarni bułeczki z makiem bez przedziałka, "jak to jest z tym TK?, bo ty po studiach prawniczych jesteś, co nie"... No to im odpowiadam, to co z mojej Alma Mater wyniosłem, że to jest tak: te przywileje, które sędziom TK chcą zabrać /to całe eldorado/ to są przewidziane w interesie nas wszystkich gwarancje niezawisłości sędziowskiej... gwarantują one np, że byle chłystek, dajmy na to przykładowo prezio jaro albo jego totumfacka siostra szydło, czy inny duda nie przyjdzie do TK z walizką pieniędzy i nie powie jaki ma byc wyrok... Dziś, ile by nie przynieśli usłyszą "spierdalaj dziadu/ówo/" i tyle... Bo nie ma takiej walizki żaden prezio żeby nią przebił przywileje sędziów TK...
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka