Jakelo Jakelo
165
BLOG

Śmierć na torach - dlaczego?

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 0
Komu potrzebne "dzikie przejścia"? Firma Skrzydlewskiej bliziutko... Ktoś zaciera rączki... Wnusia Skrzydlewskiej polityczką i działaczką samorządu województwa łódzkiego - koło się zamyka... Jakiś czas temu po Katalonii jeździlem kolejami lokalnymi i krajowymi /trasy nie pokrywają się/... Wszystko za unijne pieniądze zmodernizowano po wejściu Hiszpanii do Unii... Nie spotkałem ani kawałka toru nie wygrodzonego siatką... Czyli na tory nikt nie wejdzie... Brak przejść i przejazdów w poziomie "0", - na dystansie 40 km... liczne kładki i wiadukty... Postulowałem i w Polsce odgrodzenie torowiska kolejowego siatką... Ktoś mi odpowiedział, że przecież ukradną... Taka gmina... Rozmawiałem z monterami torów... Tory są bezstykowe, spawane i pociągu jadącego prawie nie słychać... -----------------http://www.expressilustrowany.pl/lodz/a/zginelo-juz-10-osob-w-lodzi-smierc-czyha-na-dzikim-przejsciu-przy-przybyszewskiego,9938310/#komentarze
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka