Jakelo Jakelo
233
BLOG

Przyczyna wojny o Trybunał Konstytucyjny

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 3
Brawo! Jaka jest prawdziwa przyczyna wojny rządu PiS-u Kaczyńskiego z Trybunałem Konstytucyjnym Rzeplińskiego. Otóż, banalna... Legalizacja uboju rytualnego przez Trybunał Konstytucyjny spowodował zemstę Prezesa. Bo Pan Prezes ma pierdolca na punkcie zwierząt i nie chciał legalizacji uboju rytualnego w Polsce . Bo w Polsce obecnie liczba ludzi pierdolniętych na punkcie zwierzątek rośnie... Jedni bawią się w weganów, inni po 10 zwierząt trzymają w domu, inni chcą likwidować zoologi i cyrki z udziałem zwierząt. Nie tak dawno słuchałem dywagacji jakiegoś pierdolniętego na punkcie zwierząt na temat "miłości do konia"... odniosłem wrażenie, że ow pan bierze konia za osobę ludzką... A pan Prezes jak wiadomo trzymał w domu kota i dlatego nie akceptował uboju rytualnego... Wojna o TK, którą wszczął była zemstą za legalizację uboju rytualnego. Ja pierdolca na punkcie zwierząt nie mam, a zgodnie z Pismem św. postrzegam je jako byty niższe, które mają służyć człowiekowi... Jeden zwierz służy człowiekowi tak, że siedzi z nim na kanapie, a inny, że zostanie rytualnie ubity i przeznaczony do konsumpcji... Takie ich życie i nie ma powodu, by to zmieniać ani by z tego powodu wywoływać "wojny"....:-) :-) :-)
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka