Jakelo Jakelo
383
BLOG

Ruch Narodowy? Ciiii...., Winnicki teraz jest zajęty żonką...

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 5
Ruch Narodowy? Ciiii...., teraz Winnicki posuwa żonkę... Pytają mnie znajomi o sytuację w Ruchu Narodowym, jako że amieają moje zaangażowanie i nadzieje wiązane z tą inicjatywą, która zrodziła ie w 2012 roku na Marszu Niepodległości. Ruch Narodowy po upadku zażydzonego ponad miarę ZChN-u i giertychowskiej LPR miał być w moim przekonaniu nowym bukłakiem, który wypełniłoby wino narodowo-demokratyczne. Zaangażowanie to i nadzieje rozmyły się, po tym jak odmówiono mi kandydowania w eurowyborach, a przed wyborami samorządowymi jakis dwudziestoletni studencik oświadczył mi, że absolutnie dla mnie - 52-letniego prawnika nie ma miejsca na liscie do Rady Miejskiej ani tez mowy być nie może o wystawieniu mnie jako kandydata na prezydenta Łodzi. Usłyszawszy to wstałem, wyszedłem, walnąłem drzwiami i tak się pożegnałem z tymi gówniarzami. Od roku nic a nic z Ruchem Narodowym mnie nie łączy. Z odserwacji wiem tylko, że partia ta skompromitowała się wystawiajac na prezydenta młota-Kowalskiego z Lublina, nieuka, który edukację zakończył de iure na szkole podstawowej. Kandydatura ta spowodowała odplyw szerokich mas zwolenników, którzy wg moich obserwacji przeszli do korwinowców. W łódkimśrodowisku dochodzą do mnie głosy o nadmiernym rozpychaniu się pewnego "małego" człowieczka, który ma zamiar zawładnąc Młodzieżą Wszechpolską i władać ją jak fuhrer. Z fuhrerowania Ruchem Narodowym zrezygnował a MW ma być przybudówką PiS-u. Do kolejnych wyborów Ruch Narodowy nie przystępuje wmieszawszy się w "kukizadę"... Zresztą nie czas obecnie do robienia w polityce wodzowi Winnickiemu. On teraz głowę i nie tylko głowę ma zajętą czym innym, a jego kolesie wspominają uroki niedawnego ślubu no i wesela. A pytania polityczne tłumią: "Ciiii...., teraz Winnicki zajmuje się żonką..." A co mają robić rwący się do polityki starsi narodowcy? No cóż, muszą tworzyć nowy bukłak...
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka