Stare drzewa umierają.
Stare drzewa umierają.
Jakelo Jakelo
616
BLOG

Mój tato zasnął na zawsze.

Jakelo Jakelo Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Dziś, we wczesnych godzinach popołudniowych
odszedł do Pana mój ukochany tato
ś+p
Andrzej "Andresito" Kędzierski
Zasnął po krótkich cierpieniach w wieku 75 lat.

Ręka taty ciepła i miła...
Ręka taty spracowana.
Ręka taty ucząca mnie znaku krzyża...
Ręka taty prowadząca mnie do kościoła.
Ręka taty prowadząca mnie do przedszkola.
Ręka taty przeglądająca moje szkolne zeszyty.
Ręka taty targająca mnie za ucho...
Ręka taty gratulująca sukcesów...
Ręka taty głaszcząca wnuki.
Ręka taty z wigilijnym opłatkiem...
Ręka taty w boleściach żegnająca się z nami.
I teraz ta ręka nie uczyni już niczego.

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości