Jakelo Jakelo
324
BLOG

Owsiakowi nic nie dałem...

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 9
Co daliście "na Owsiaka", bo ja nic... Podają że zebrał 36 mln, więc statystycznie "na ryło" przypada po złociszu,,, pierwsza niedziela po Trzech Mędrcach ze Wschodu tu w Łodzi Mieście, na Widzewie tym różni się od innych, że przed kościołem zamiast jakiejś Rumunki albo może Ukrainki żebrze jakaś gimnazjalistka a pieniądze wrzuca się nie do pudełka po margarynie ale pokolorowanego i obklejonego banderolami... Ja się wybrałem na 13.00, bo wcześniej mi się nie chciało... Jak wchodziłem do kościoła na 13.00 to to dziewczątko jeszcze stało i tak się rozmodliłem podczas mszy i nabrałem skłonności do dobra, że pomyślałem że jej wrzucę statystyczną złotówkę... no ale jak wychodziłem z kościoła, to już dziewczątka nie było... widocznie zmarzło od wiatru i deszczu i poszło do domu... straszliwe jest to wykorzystywanie nieletnich przez tego dziada w czerwonych portkach...
Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka