dr Jerzy Kropiwnicki
dr Jerzy Kropiwnicki
Jakelo Jakelo
189
BLOG

© Kropiwnicki Kopyrajt, czyli Orszak Trzech Monarchów w Łodzi...

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 4

Z Marszu Trzech Monarchów (intelektu raczej, bo chyba nie dzierżyli władzy na ziemi) pozostał mi zeszycik z kolędami...
Kolędy znam i taki zeszycik do użytku mi nie jest potrzebny... Przeleciałem początkowe kartki wzrokiem i ze zdziwieniem stwierdziłem, ze autorem tych wszystkich tekstów jest Jerzy Kropiwnicki. Zaniosłem się ze śmiechu i przez piec minut tarzałem się od tegoż na dywanie...
No bo tam jest informacja, że to Jerzy Kropiwnicki je zebrał, a na kolejnej notka że przysługują mu prawa autorskie...
Zebrał i opatentował... i jego. Pytanie, czy jak dzieci zrobią przedstawienie jasełkowe i zaśpiewają którąś z kolęd, których tekst "zebrał" Kropiwnicki" to mu maja płacić tantiemę...
I druga sprawa... ja trzydzieści parę lat temu biegałem na manify i zdzierałem na nich gardło krzycząc m.in. nazwisko "Kropiwnicki"... przez co domagałem się jego uwolnienia z więzienia, widząc w nim człowieka, który mógłby zmienić Polskę i nie przypuszczałem, że kiedyś zeszycik z kolędami to wszystko co on potrafi...
Ten człowiek to mój największy zawód i rozczarowanie... ja nie po to w ZOMO kamieniami, żeby on teraz przyśpiewki bożonarodzeniowe zbierał i tym zbiorkiem się chełpił...

I chyba też nie w tym celu został doktorem nauk ekonomicznych... żeby kolędy zbierać...

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka