Jakelo Jakelo
225
BLOG

Sikorskiego afera - jest, czy jej nie ma?

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 7

Wszyscy piszą o aferze Sikorskiego i ja też…

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sikorski-odpowiada-na-zarzuty-kuchcinski-wydal-w-dwa-lata-tyle-co-ja-w-siedem/fv1sf9

 

Niestrudzony kumpel z podstawówki znów mnie molestuje i wyciąga informacje. Mówi, że w Rzepie przeczytał był, że o sprawie Sikorskiego pisze też GW. (Rzepa jest kanałem przekazującym mu o czym pisze GW.) Podobno według jednego z oficerów BOR-u, z którym rozmawiała GW nie było poselskich podróży byłego szefa MSZ, podczas których zrzekał się przysługującego mu pojazdu BOR i jechał własnym, na przykład na spotkanie z wyborcami.

A jednak jest afera  jak…

Aferę widzę ale nie w tym punkcie gdzie wszyscy… Dla mnie afera ta polega na tym, że szefowi polskiej dyplomacji płacą tak mało, że musiał sobie dorabiać wyłudzając zwrot za paliwo rzekomo zużyte podczas wycieczek i to nie do Berlina czy Paryża ale do Bydgoszczy…

Szef polskiej dyplomacji wyłudzał za paliwo od Kancelarii Sejmu, bo organ ten nie jest zobowiązany do jakichkolwiek świadczeń na rzecz posła z chwilą kiedy został on ministrem…

Dlaczego? Napisałem na ten temat kilka zdań ale chyba tego nie wydrukują… W skrócie – z chwilą powołania na stanowisko ministra lub wiceministra poseł całkowicie przechodzi na utrzymanie rządu…  a Sejm przestaje mu płacić cokolwiek...

To mnie oczywiście nie bawi, że tak wielu o tym nie wie, a tym bardziej smuci mnie to, że tak mało płacą szefowi polskiej dyplomacji, że musiał wyłudzać… Ale Polska jest krajem, w którym smuci mnie coraz więcej niż cieszy…  

 

PS. http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sikorski-odpowiada-na-zarzuty-kuchcinski-wydal-w-dwa-lata-tyle-co-ja-w-siedem/fv1sf9

Kuchcińskiemu wolno, bo on ministrem nie był, jest i (chyba) nie będzie... Sikorski przez 7 lat ministrowania z sejmowych pieniędzy nie powinien wyłudzić ani złotówki...

PS.2.  okazuje się ż Kuchciński z tej samej ustawy co Sikorski, bo wicemarszałek, więc mu też nie wolno było... Coś w tym Sejmie z obsługą prawną nie tak..

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka