Jakelo Jakelo
401
BLOG

Smoleńsk? Co mnie to dziś obchodzi?

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 9

Kumpel z podstawówki molestował mnie wracającego autobusem do domu co ja sądzę o procesie smoleńskim, który trwa w Warszawie chyba?

Nie wiedziałem o co chodzi i on mnie uświadomił, że to jest proces jakiegoś generała, którego oskarżają, że czegoś nie dopatrzył   i z tego powodu Tupolew zderzył się z ziemią…

Ja mu odpowiedziałem, że mnie to nie obchodzi i ja o tamtej katastrofie spowodowanej wyłącznie przez pilot(a)ów tamtego samolotu już prawie zapomniałem. Tylko od czasu do czasu polecam w modlitwie Bogu dusze zmarłych…

Nawet jeżeli jakieś niedopatrzenie było ze strony tego generała, czy kogoś tam to i tak nie przyczyniło się ono do tej katastrofy.

Generał, wiedząc że tam jest dziadowsko (Mazowiecki to potwierdzał, jako że był tam dwa dni wcześniej)  mógł co najwyżej odradzić głównej ofierze tej katastrofy lot tam i z powrotem… Jednakże ja wiem czym to by się zakończyło. Pan generał usłyszałby „spieprzaj Dziadu”, a główna ofiara i tak by tam poleciała…

Obecnie zaś bardziej jestem zainteresowany katastrofą indonezyjskiego samolotu, która miała miejsce latem tego roku i kiedy wreszcie przyjdą ustalenia, że to na pewno bandyci z Kijowa zamordowali tych niewinnych ludzi.    

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka