Jakelo Jakelo
209
BLOG

Słupsk - jaka szkoda.

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 2

Słupsk jest w pierwszej piątce miast w których prócz rodzinnej Łodzi przebywałem najdłużej… a ponieważ spędzałem tam wakacje letnie wspominam to miasto mile.

W Słupsku byłem 3 albo może i 4-krotnie w latach 70-tych bo łódzki Uniwerek organizował tam kolonie letnie… czyli łącznie około albo i ponad dwa miesiące… . Podobał mi się Zamek książąt i Baszta czarownic i stary Kościół Mariacki i Ratusz na rozległym placu, a obok kino Milenium… Lubiłem chodzić nad rzekę Słupia i wpatrywać się w płynącą wodę…  bywało, że wędkarz złowił taaaaką rybę…

Szczególnie ten ratusz robił na mnie wrażenie… I dzisiaj smutno mi z powodu osoby, która tam będzie się rządziła…  - jaka szkoda.

Że ta osoba tam będzie się rządziła to chyba wina miejscowej ludności i jej elit,   że spośród siebie nie potrafiła wykreować lidera… A może sytuacja w tym mieście jest aż tak zła, że ludzie straciwszy wiarę w kandydatów partyjnych (przecież jacyś tam byli) zdecydowali się postawić na takiego śmiecia… A może po prostu jest to społeczeństwo ludzi nie mających rozeznania politycznego i omamił ich ktoś taki…

PS. a może to Czarni ze Słupska byli za mało aktywni...

 

 

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka