Jakelo Jakelo
206
BLOG

bardzo smutne piosenki...

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 1

To było ze 40 lat temu... ja byłem w przedziale wiekowym "nauczanie początkowe"... wakacje i kolonie letnie gdzieś w Polsce... no i tak zwane ognisko, czyli wieczór śpiewania piosenek... harcerskich i wojskowych... wychowawca chciał "być równioachą" i przemycił do repertuaru i "Czerwone maki" i "Pałacyk Michla..." obok "Oki" i "My..." z tym że nie "I Brygada" ale "...ze spalonych wsi"... I ja wtedy zadałem mu pytanie, czy my to powstanie to wygraliśmy, że do dziś śpiewamy "Pałacyk Michla..."


A on się na mnie popatrzył, posmutniał i później długo wpatrywał się w ognisko... które płonęło, lecz knieje nie szumiały....

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka